ya Allah , aku tak kuat

ya Allah :/ 26/4 sedih bila sangat . i don't know why , i'm very-2 sad :( iyra dah putus dgn danial . terima kasih awak selama 3 bulan nie awak jaga saya , saya sayang awak sangat-2 . maybe jodoh kita sampai dekat sini je kot . it's oke  *iyra tipu i'm not oke , i'm sad ! i'm crying a lot . iyra kenal dia lama , tapi baru coup . iyra kenal dia masa form2 lagi . ya Allah :( not my fault , but he ! dia ada gf lain dekat hostel , omg ! how feel my heart ? falling down . then i cryingg T.T iyra dapat tahu dari kawan iyra , dorg satu sch dengan dia , ya Allah iyra dapat tahu dari orang lain bertapa sedih nye hati nie Ya Allah kuatkan aku Ya Allah . tadi iyra text dia then dia cakap budak perempuan tu just stok untuk suka-2 *dafuq ! then iyra reep "perlu ke saya sayang orang tu tapi orang tu for sure curang . erghhhh ! idiot person -.- then dia nak dekat iyra balik , kepala hang , dah hang buat dekat aku macam nie then kau nak aku balik , batak la kau ! nvm iyra tu semua dugaan dari Allah , iyra selalu doa dengan Allah semoga iyra dapat jodoh yang baik satu hari nanti , maybe Allah nak bagi iyra jodoh yang lebih baik lagi mungkin kita tak tahu tu urusan Allah . tak apa kalau iyra ada jodoh dgn dia satu hari nanti mesti iyra dengan dia . insyallah :)

Tiada ulasan: